nazliaynaci Kızlar merahaba merhaba doğum zamanım için oda süslemesi yaptırmak istiyorum, çikolata ve hediyelikte düşünüyorum ama karar veremedim yaptırdığınız var ise fotoğraf paylaşabilir misiniz ya da önerileriniz var ise fikir verebilir misiniz?
ElfErk nazliaynaci ben çikolatayı instagramdan ck_design dan yaptirdim.. tadı çok güzel, beğendim :) kutusu da şık.. instgrmdan inceleyebilirsnzz❤