aselinannesi06 benim hamileliğin başlarında rahim ağzını kapatıyordu iki kere kanamam olmuştu.Dikkatli olunması gereken bir durum.21. haftama kadar zorunlu istirahat ettim.Her fırsatta ayağımın altına yastık koyup uzandım.Ev süpürmem,ağır iş yapmam,ağır kaldırmam(çamaşır sepeti dahil) yasaktı,cinsel ilişki yasaktı.Sadece yemek yapıp evi toparladım o kadar.Gezme tozma da yok.Çok şükür 21.haftada gittiğimde yukarı çıkmaya başlamıştı.Şimdi yine dikkatli bir şekilde yapmam şartıyla yasaklarımı kaldırdı doktorum.32.haftaya kadar çıkma ihtimali var.Bu dediklerimi uygulayın Allah n izniyle çıkar.Moral bozmayın ve bol bol dua edin😇