Ebrupoyraz Aslinb tabiki iyi derler benim ilk bebeğimde olurdu sütün yarar dediler zamanla geçiyor endişe etme
Ozgenur48 Süt mide asidiyle karşılaşınca öyle oluyor .. geçenlerde benim aşırı mide bulantım vardı akşam 8 e kadar ne yiyip içtiysem çıkarmıştım.. bir kere de ballı süt içeyim dedim..afedersiniz çıkartınca dediginiz gibi çökelek gibi olmuştu.. korkmayın normaldir .. sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi.. 😊🤗😇