Morebebek Merhaba arkadaşlar 10+3 günlük hamileyim. Bu doktorum özelde tavsiye üzerine gittim doktor iyi yanlız soğuk mesafeli geçen bir durum oldu gece ultrasona girmek istedim çünkü bebeğine birşey oldu diye korkmuştum. Doktor sabah gelsin demiş yani benim psikolojimi anlamıyor.Daha sonra eşimle gittim ki eşim izinsiz çalışıyor ilk defa izin alabildi sırf beveğimizi görmek için ultradonda 5 sn tutup çekti eşim göremedi bile ve çok üzüldü ve sinirlendi. 2 hafta sonra 2li taramam var. Şindi ise benim evimin yakınında yine başka bir Doktor tavsiyesi aldım İnternete baktığımda çok güzel yorumlar okudum doktorlar ilgili baya yorum vardı. Ve bu 2. Doktor fiyat olarak daha uygun artı güzel yorumlar var. Ben 2 hafta sonrasına randevu aldım bu doktordan da önce doktora bakacağım içim ısınırsa bu doktora gitmek istersem nasıl olacak çünkü diğer doktor gebeliğim den beri kontrollerimi yapıyor. Eğer değişiklik yaparsam sıkıntı olurmu bana bir yol gösterin lütfen.
Esen Morebebek 38 haftada doktor değiştirenler var 10 hafta ya kadar ettiği muayene sayısı zaten kaç ki hangi doktor icine siniyorsa ona git
didemm Morebebek hic bi sey olmaz memnun degilsen degistir ben 3doktor gezdim 10 haftaliktan fazlaydim doktorumu buldum suan 36 haftalik olduk bı sıkıntı yasamadim
Zhrnc Morebebek 38 haftanın içindeyim 4 doktor değiştirdim En son geçen hafta yeni bi doktora başladım Bağımlı hissetme kendini birine düzgün Bi doktor bulana kadar değiştir bence Sonuçta senin rahatça sorularını sorman gerek rahat olman gerek
Ezgi14 Morebebek hicbir skinti olmaz 35li haftalarda doktor degistiren var sen daha yolun basindasin. İlgisinden memnun kaldigin doktorla devam et yol uzun çünkü
Ebrupoyraz 10 haftalıksın değiştir içine sinmesse ben 32 haftada değiştirmeye çalıştım ama içime sinen doktor bulamadım 37 de değiştiren biliyorum daha senin çok erken hiç bişi olmaz
Morebebek Ebrupoyraz peki gitmediğimde evraklarım orada kalıyor elimde evraklarım yok bebeğimle ilgili bir sıkıntı olmaz değil mi?
Morebebek Esen 3 kere muayne oldum toksoplazma testleri hcv, hbs, hiv testleri yapıldı. Hepsi negatif ama toksoplazmaya bağışıklığım var mı yokmu ona bakmamış siz devlette yaptırın dedi bu da çok önemli değil mi? Ben sorduktan sonra devlet hastanesinde batırın dedi sormasam bir şey demeyecekti. Ona baktırdım toksoplazmaya bağışıklığım yokmuş. Bana şunu yemek bunu yeme demedi İnternete araştırıp kendim uyguluyorum doktor bilgi vermiyor bana.
Ebrupoyraz Morebebek hiçbirşey olmaz zaten gittiğin doktor bebeğin gelişimine falan iyice bakacak ve daha çok başındasın testlerin felan yeni yeni başlayacak
Esen Morebebek he iste o kadar incelersen de olmaz çünkü nerdeyse hicbir doktor demiyor tek tek şunu ye bunu yeme diye benim ilk doktorum ilk hamileliğinde bir kağıt vermişti zararlı olan şeyler olarak onda düşük yaptım ikincide vermedi. Sonra başka bi doktora gittim çok çok memnunum ondan o hiç bahsetmedi yada benim takıntılı olduğumu bilip zaten yemeyecegimi tahmin ettiği içinde olabilir. 4/4luk doktor bulmak imkansız istersen uçuk paralara muayene yinede oyle
SafiyeAktas Morebebek hic bir skintin olmaz bn 32 haftalik hamileyim ve doktorumu degistirdim bu hafta😊 bastan beri yapilan tahlil sonuclarini al yanina git canm ki senin daha hamileliğin basindasin bisey olmaz
Nesomer Morebebek benim ilk doktorumda 7 ay boyunca çok iyiydi sonradan enzimlerimle alakalı bir sorun çıkınca beni başından attı. Eşim yeni doktor için izin aldı 1 hafta uğraştık. İçine sinmiyorsa hemen değiştir. Tek doktora bağımlı kalmamak lazımmış ben kazığı yiyince anladım