Merhaba anneler. 38 ci haftaya girdim bugün. bugün çatı muayenesi oldum çok canım yandı çok kasıldım. Evlendiğimde üç ay vajinusmustum tedavi olmadan kendim kendimi rahatlatmaya çalışarak biraz yendim hamile kaldım Doktorum normal doğumcu ama çok kasıldığım için sezeryan doğum dedi keşke normal yapabilsen dedi çatı normalmiş ama esneklik açılma yok şuanda ama yine de bana bıraktı sen kendini nasıl hissedeceksen ona karar verelim dedi. Sizce normal doğum da da bu beni etkiler mi. Deneyip acı çekip sezeryana dönmekte istemiyorum benim gibi olan var mı acaba neye karar verdiniz memnun kaldınız mı.