Asena17 tam 41 haftada kizim geldi.kendi sancilarimi bekleyecektim.ama birden suyum geldi.doktor ilaç verdi qaliba suni sanciydi. 2saat icersinde dogurdum 5 de hasteneye gittim 7de kziim dunyaya geldi.sancilar zor ama cekilmeyecek aģri degil,bebek ciktikdan sonra hicbir agri,sanci hiss etmiyorsun.hafifliyorsun.cok guzel bir duygu.sadece doktor ikin dedyi zaman dogru ikinirsaniz kolay olucak.benim dogum hikayem pozitivdi.simdi 9 haftalik yine hamileym insAllah yine normal isdiyorm