Wonderful_mom kan ilacının bebeğe bir etkisi olmadığını söylemişti ebe anne için gerekliymiş mesela bende tahammülsüzlük yorgunluk sürekli uyku hali filan vardı demirim çok düşük ondanmış doğumdan sonrada kullanmamı söylediler kullanmazsan bebeğe zararı olmaz ama kendine zararın dokunur demişti