Ozlemozlm Dogumuma az kalmis cok afedersiniz bisey diyecgim doguma giderkn ikinma sirasinda buyuk tuvalt glse ne ypacgiz o zamm yada yapan oldumu
Damlaaaa Ozlemozlm cnm doguma girmeden once zaten lağma yapiyolar icinde bisey kalmiyo yani merak etme😊
ummucan Ozlemozlm canım doğuma girmeden bi ilaç verip tüm bağırsakları temizliyorlar öyle bi korkun olmasn
Hcrksk Acil Doğuma alınırsan lavman yapamazlarsa sana çekinme büyük abdestini yap diyorlar.sonuçta çok insani birşey
Ayseberk Doğumun yaklaştığının belirtilerinden biri de büyük abdestin gelmesiymiş, nitekim benim de suyum geldikten sonra büyük abdestim gelmişti ama benim tuvaletim var diyip diyip durdum 😁ve hemşireler doğum başladığı için böyle hissediyorsun dediler lavman yapmadılar sanırım bunda en son ne zaman yemek yediğinin önemi de var, sonrası sezaryan..