Cemrreedemirci Annecikkkkkk eşim doktor hanımefendi bilmeden sizin gibi yazmıyorum. Benim de doğumum suyla başladı eşim rengine baktı şeffaftı tamam hadi hazırlan kalp ritmine bakayim değerlendirelim dedi. Gittik açıklığa bakıldı ebe hemen suyun rengine baktı nst sancı vs değerlendirildi. Siz evde beklersiniz suyunuz gelince
Annecikkkkkk Cemrreedemirci ben size sormadım nasıl doğum yaptığınızı. Umrumda da değil. Eşinizin mesleğini de sormadım kendiniz mevzu bulup yazmayın lütfen bana.
35lavanta Zelaldua Ben hemen doktoruma yazdım hastaneye git hazırlanıp dedi vücudumu yıkadım hemen çıktık gittik gece yarısı 1 de hastanedeydik ertesi gün öğlen 1 de doğumum oldu..
Cemrreedemirci Annecikkkkkk Burdaki yorumların siz hariç hepsi hastaneye git diyor. Aynen siz biliyorsunuz. İyi geceler
Ozgeliz Zelaldua hemen gitmen gerekiyor gece 02.23 de suyum gelmişti hastaneye aramıştık hemen gelin demişlerdi doğum başlamıştı
Annecikkkkkk Cemrreedemirci Cemrreedemirci benim sizin kadar geniş zamanım yok tüm yorumlara bakamıyorum öyledir veya değildir. Yanıt vermeyin lütfen.
Annecikkkkkk Zelaldua bende de aynı mevzu oldu inş. Suni sancıya gerek kalmaz, sıcak duş alın. Rahat olun, çömelme kalkma, merdiven çıkıp inme gibi hareketler yapın. İnş. Kolay bir doğumuz olur.
pinkymoms Zelaldua hemen gitmen gerek ve asla ayakta durmaman gerekiyor canım Allah korusun kordon sarkması yaşayabilme ihtimalin var ki bu durumda bebişe bişey olabiliiirr hemen hemen hemen doktora gitt hastaneye ayakta durma eşin götürsün
Minnikkuzuuu Kızzz ne duruyoon kalk git hastaneyeeeeeeee 😳😳😳😳 ayyy senin yerine ben telaşlandım 😳😳😳 doğursaan pıııtttt diyeee bide 🙄🙄😳 Sakiniim 😀😀
ozmus Zelaldua su gelince hemen gittim. Açılmam 2cmdi. Hastaneden bırakmadılar su gelmiş tehlikeli olabilir diye. Bence beklemeden gidin
Mavimiz Zelaldua hemen gitmeniz lazım çünkü bebek oksijensiz kalırsa beynine kalıcı hasar verirsiniz çok tehlikeli beklemeniz. Yaşayan bir tanıdığım var bu durumu ve kızı engelli malesef.
Pelo28 Zelaldua ben daha gecen sordum suyum gelirse napayim diye max. 2 saat icinde hastanede ol dedi doktor.
Melossduruu Suyun geldiğini nasıl anlıyorsunuz. Doktorum bana da suyun gelirse hemen bana haber et dedi ama biz onu nasıl anliycaz. Afedersiniz ben son zamanlarda idrarırimi cok tutamıyorum. Kaçırıyorum sürekli. Hangisi su hangisi idrar nasıl ayırt edebilirim
Plllvr111 Melossduruu ay bende aynısını çok merak ediyorum burda bekleyeyim. Bazılarının sızıntı şeklinde akıntı gibi geliyormuş çünkü
Aslaninannesi01 Melossduruu benim suyum çok az miktarda geldi sızıntı gibi ayağa kalktım farkettim akıntı geldi zannettim lavaboya gittim kalkarken tekrar geldi hemen doktorumu aradım dogumdayms sekreteri birden gelir suyun değildir dedi benim içim rahat etmeyince gttik iyiki gitmişim sızıntı şeklinde suyun geliyor hemen sezeryana alıyorum dedi zaten sezeryan olacaktım ve benimki hafif kanlı geldi
Neslikra06 Melossduruu kese üstten delinirse sızıntı şeklinde gelirmiş benim ilk doğumumda musluktan boşalır gibi geldi anlamamak imkansızdı sanki çişini yapıyorsun ama asla engel olamıyorsun öyle birşey
eslemsi Zelaldua su gelir gelmez hastaneye gittim gidilmeside gerek su gelince samci glecek diye birsey yok ben 24 saat dogumhamede sanci bekledim ne yaptilarsa sancim gelmedi su da vitti sezeryan oldum. Ustelik su bosaldigi icim emfeksiyonda kapablirsin
Ezozo Ben suyum gelmezse son ana kadar evde sancıyı çekme taraftarıyım rahat rahat..ama suyum gelirse hemen giderim mecbur orda çekerim sancıyı
selenaras Annecikkkkkk yanlış biliyorsunuz enfeksiyon kapmaz diye bişey yok su geldikten sonra 24 saat içinde doğum gerçekleşmelidir doğru olanı.teşekkürler..(hemşire)