Kızlar iyi akşamlar🌸 hamileliğimin 19. Haftasındayım vücudum o kadar çok kaşınıyor ki özellikle göğüs bölgem günde 2 kere bio-oil kullanıyorum bebek yağı + Hindistan cevizi yağı + zeytin yağı da kullanıyorum yeteri kadar su da içtiğimi düşünüyorum ama hiç biri bende bir olumlu etki göstermedi sizler de bu durumla karşılaştınız mı ve önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 💜