Belli olmaz tabi ama ben de rüyam da hep kız bebek görüyordum ismi de mihrimah oluyordu ama şuan 22 haftalık ve 13 haftadan beri erkek bebek dendi ki heryerini ben de net gördüm 😄 belki de kim neyi çok istiyorsa onu görüyordur rüyasında ben hep kızım olsun istemiştim ☺️