Mom545441 Arsub11 benim adetten 1 gün önce 🥰 belirti var mı yada daha erken mi ben kimyasal geçirdim geçen ay aslına bakarsak peşine kolay hamile kalırsın dediler rahim temizlediği için kendini merak içindeyim
Arsub11 Mom545441 yani kuzum belirtim yok yaaa 😔 ama soyle söyleyeyim dun lavaboda affedersin ama soyle uzayan seffaf akinti geldi oysa yumurtlama tarihim bitmis olmaliydi
Bebegimizolsundu Benim de 16 Şubat kızlar belimde ağrı oluyor Göğüslerimde büyüme var gibi bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama Çatlatma iğnesi kullandım 11 inde test yapacağım Tek yumurtam büyümüştü hayırlısı olsun isteyen herkese nasip etsin Allah inşallah
Arsub11 Bebegimizolsundu bem gecen ay iki yumurtayla catlatma ignesi yapmstm ama tutmadim bu ay sadece klomen kullandim bakalim artik hayırlısı