Dmllale Dün 2. dozu oldum şuan ateşim halsizliğim var her yerim dökülüyor ağrıdan. İlk doz da sadece kol ağrısı olmuştu. Varmı başına gelen?
Halime0638 Dmllale been canim ilkinde ates ve kusma falan yaşadım 2.cide sadece kol ağrısı oldu normal merak etme oyle yan etki yapabiliyor
Dmllale Halime0638 evet kusma da oldu iyi bari rahatladım ateş kaç gün sürdü parol da içmiyorum nasıl düşürebilirim
Halime0638 Dmllale 1gece sürdü sadece duş alip alnina islak bez koyarsan daha çabuk geçirirsin ama kusma hissi gelirse tutmaya calisma kus kustukca daha cok rahatliyorsun ✨
Halime0638 Suzan-mustafa55 bunyeden bünyeye değişiyor canim maalesef ben tetenozun birini yan etkili 2.sini sadece kol ağrısıyla biontech aşısını da birini grip olarak ikincisini ates kusma olarak geçirdim bunye farkı işte ne guzel sana yan etki olmamis maşallah ✨
Stmom 20.haftadan sonra yapılıyor yalniz her doktor 2 doz vermiyor yani sizin doktorunuz belki tek doz önerir. Ben tek doz yaptırdım 25.haftamda 😇