Mlsymc her insanın bünyesi bir değil bana kalırsa ben biraz büyütüldüğünü düşünüyorum ben yaptırdım limon aroması var şekerini çok anlamıyorsunuz limonlu sodanın asitsiz hali oturduğum yerden kalkmadım hiç bi saat fazla hareket etmememi söylemişti ebe ben çok şükür bi sorun yaşamadım biraz tabiki bulantı oluyor ama biraz dayanıklı yapınız varsa kusmadan yada fenalaşmadan atlatabilirsiniz herkesin bünyesi farklı dediğim gibi kendinize biraz güvenin korkmayın inşallah bi sorun çıkmaz ☺️