Son_Almila Esra_ibrm bence 3.seçeenk daha düşünün ilki telaffuz zor ve yabancı köken kumsal çok anlamlı gelmiyor bana saygı duyarım tabi. Ablamın bebeğinin adı da Ayaz o da kuru soğuk böyle daha anlamlı isimler makul. Ve isimlerin bazıları dalgaya geçilebilyor çocuklar kendi aralarında
lllllg İlk ismi söylemek için kendi çapımda bile defalarca tekrarladım… :) fikrinize saygı duyuyorum fakat yoruma açık bir soru olduğu için ilk ismi dusuncek kadar bile olmayın bence….kumsal daha sevimli sade ve hoş………