Kızlae benim şekerim yüksekti insülin kullanıyorum ama hala düşmedi doktor dozu yükseltti. Kadın doğum doktorum bebek iri gidiyor haftasına göre dedi şuan sezeryan gözüküyor doğumun muhtemelen normal olmaz dedi doğum şekli önemli değil bebeğim sağlıklı olsunda bu durumu yaşayıp doğum yapan varmı 32. Haftadayım:(