elaweannesi canım devlet hastanesine gidiyorum zaten isteğe bağlı sezeryan olmuyor riskli bir durum olmadığı sürece bakalım ne derler çarşamba yine kontrolüm var inşallah doğurmuş olurum o zamana kadar çünkü normal istiyorum açıkcası doğuramıyorum diye postta açtık ama hala doğmadı 😂