Gokcen35 kıvanç ismi nasıl sizce? tek olarak düşünüyorum ama belki ikinci isim önerisi verebilirsiniz fikir olarak. şimdiden teşekkürler
Fatmadumankorc Gokcen35 ahh benim oğluşumun adı olacak inşallah 39+5 haftaya geliyor bebeğimm ve ben de tek Kıvanç koyacağım tek başına daha asil geliyor 🥰
Ozgebhb Gokcen35 kıvanç tek başına çok güzel, hoş bir isim bence :) Kıvanç ismi gözümde hep sarışın mavi gözlü bi bebek canlanıyor 😂
Gokcen35 Anneoluyorummmm yavuz aslan - ömer aslan- aslan agah -ılgaz aslan bunlar nasıl sizce kıvanç dışında
Gokcen35 Aslaninannesi01 teşekkürler 🌼 insan kendi kendine acaba nasıl geliyor kulağa diye kararsız kalıyor
Gokcen35 Aslaninannesi01 yavuz aslan - ömer aslan- aslan agah -ılgaz aslan bunlar nasıl sizce kıvanç dışında
Aslaninannesi01 Gokcen35 kararsz kalmanz normal sonuçta ömür boyu bu ismi taşıyacak eşimin en yakın arkadaşının adı da kıvanç bazen kıvanç falan deyince herkes ne güzel isimmis diyor ve çok yaygın bir isimde değil
Aslaninannesi01 Gokcen35 aslan ismini çok yakstramiyrm Alpaslan falan güzl duruyor ama başka isimle olunca soyad gibi sırıtıyor benim oğlumun adıda Ömer bnce Ömer koymayın bazen pişman oluyorum heryer Ömer oldu😃😃