BBusraa Arkadaşlar ben bu progestanı gece yatmadan önce fitil gibi atıyorum gece hiçbirşey yok fakat sabah uyandıgımda lavaboya çıktığımda idrarla kabuk kısmı atılıyor çok az gerçi. Daha sonra da çamaşıra biraZ beyazlık geliyor. Ben mi beceremiyorum acaba😩 yoksa böyle hafif çıkması normal mi
Oykuzey BBusraa Yok evet öyle oluyor. Bende birkaç kutu fitil olarak kullanmıştım ilk zamanlarımda. Gece yapmak daha iyi zaten olması gerektiği kadar kalıyor içerde. Sabah da evet posası gibi bişey dökülüyor tuvalete.
gigi BBusraa canım fitil yerini buluyor geriye kalanlar fitilin artıkları hatta uzun yürüyüşlerden sonra felan daha çok gelir merak etme
ikizlerimveannesi BBusraa çok normal daha fazla bile gelebilir ben de aylarca kullandım gün içinde hareket ettikçe geliyordu günde üç defa fitil olarak kullanmıştım
BBusraa Ozged iyi barinya sevindim o zaman. Doktorum sabah ağızdan akşam vajinal yol ile kullan dedi. Sabah ilk idrardan sonra öyle olunca acaba yanlış yaptığım birşeyler mi var demiştim ama sağol içimi rahatlattın🙏☺️
tugceee10 rengi bile değişebiliyor kalıntının içinde durdukça korkma, ama en etkili progestan fitiller oluyor uzun süre kullandım tiksinmiştim artık, biran önce geçmesi dileğiyle.
deletedmom213 BBusraa normal :) Ben sabah öğlen akşm kullanıorum. Her tuvalette günlk ped deiştirir oldum 😀
deletedmom213 BBusraa ben yatıyorum sürekli. Eskiden sadece geceleri birdi. Düşük tehlikem var ne yazıkki:( ondan üç kez vajinadan. Ama çok iyi geldi bin şükür. Sadece kokusu artık rahatsız edio. Tenim bile sanki o kapsül gb kokuo gb gelio :/
BBusraa deletedmom213 benim bir tane de kızım var yatış biraz zor🙈 o kadar kullanmaya normal ama öyle hissetmeniz🙈 Allahnkolaylık versin kucagınıza da alın insallah ☺️
Burcu35 BBusraa canım benimde iyice ittirirsem içeri çok fazla geri gelme olmuyodu ama elbet geliyordu tabiki. Bende gün içinde rulo peçete katlayıp koyuyordum günlük pedleri doktorlarda tavsiye etmiyo çünkü