Kızlar merhaba 11 gün önce aşılama tedavisi oldum. 2 gün önce idrar testimde yok denilecek kadar silik bir çizgi cıktı dün kan verdim 0.80 cıktı. Fakat reglmde 2 gün geçikti normalde hiç şaşmaz doktorum erken yaptığın için çıkmaz dedi cok heycanlıyım benzer durum yaşayan varmı? 😇