Nagehann1 Kizlar dün alltaan muayene oldum ve sonrasında pembemsi akıntım oldu biraz doktorum normal dedi fakat bı dha olmadı dün geceden beri şimdi baktım baya kırmızı sümüksü bı akıntı geldi bu nişan mi oluyor aceba şimdi çok hafif de sancım var
Aseless Nagehann1 büyük ihtimalle nişan gelmiş zaten çatı muayenesi doğumu tetikliyor sancılarınız yoğunlaştığında hiç beklmeyin hadi bir avazda inşallah 😃🌸
Aym35 Nagehann1 TM nisandir kesin haftanda erken sayılmaz erken değil çünkü kırmızı ve pembe ise doktora bi git canm
merve100 Nagehann1 benim 38 de geldi 42 de doğdu , bugünde kızımı sinemaya götürdüm film arasında biraz geldi akşam tam geldi bekliyorum bakalım 😀 bu süreç herkeste çok farklı ilerliyor
Nagehann1 Aseless ewet oyleymis duramadim gittim doktora ama sancı falan yok bekleyelim bakalım hayirliysa kurtuluruz inşaallah teşekkür ederim 🌺😇