Ecebicakcii Ben esimle ayin 28 inde iliskiye girdim adetime 4 gun kala bu sekil de devam etti ve 31 inde adet oldum bugun bitti ama asiri mide bulantim var 2 gundur kizlar sizce hamile olabilir miyim ne yapmaliyim
Ezgicik54 Ecebicakcii adet dönemine girdiğimiz hafta yumurtalıklarımız çoktan ölmüş oluyor , psikolojik olabilir. Adetiniz bittikten 3-4 gün sonra yumurtalık döllenmeye müsait olarak çatlıyor diye biliyorum.
Ecebicakcii Sanirim tekrardan denemeye basliycaz bir turlu olmuyor 😞 mide bulantimla bi ümitlendim sanirim psikolojik olabilir .