Yesilim23 Kızlar varmı aklınızda sahabe güzel erkek isimleri ?🌺 Musab çok güzel baska varsa alırım tavsiye 🌺
Aym35 Yesilim23 oğlumun adı Musab çok beğeniyorum beş yaşın da fakat aşırı hareketli huysuz sakin değil isminin ağır geldiği dendi çoğu kez isim güzel ama anlamı musibete uğramış kişi demekmiş araştırın bakın isterseniz yoksa coookk güzel ve beğenerek koyduk.huzeyfe de güzel isim
suslubocu Yesilim23 evet ben de isim olarak Bera yı çok seviyorum ama eşim sevmedi ve ben de çok sevdiğim sahabe olan Ömer ismini sundum koymaya karar verdik
Deletedmom_85 Evet Musab ismi de çok güzel. Bide Musab tanıdığım var çoçuk o kadar masum sessiz sakin ve uslu ki bilmiyorum diğer Musablar da öyle mi😄 karakteri etkiliyor isim bence