Poyrazinannesiiii bu konuda ben de çok kararsızım, hamile değilken bile. Aşı karşıtı değilim ama aşının koruyuculuğuna dair kesin hiçbir şey olmaması apar topar aşı olmaya itemedi beni. Ben olmadım, 19. Haftamda covid geçirdim, çok şükür hiç anlamadan geçti, dediğiniz gibi o kadar kimse tam olarak bişey bilmiyo ki biz de onları dinlemek durumunda kalıyoruz bi şekilde🤦🏼♀️