Busrast ilk enjeksiyon anında yaktı popomu, ayağa kalkınca azcık bacağım uyuşmuş gibi oldu. Ama sonra hiç ağrı yapmadı, ben bir kere hormon iğnesi olmuştum kalçadan üç gün üstüne oturamadım ağrıdan yani hiç öyle bir iğne değil sadece olduğu an yakıyor sonra geçiyor