20+3 te serklaj oldum bende benimde bebeklerim ikiz, 15 mm idi. Çok şükür ameliyat güzel geçti 21+5 olduk. Allahın izniyle seninde bebeklerinde bir şeyi yoktur inşallah. Allah sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. Korkularını endişeni anlıyorum en ufak şeyde bende çok korku yaşıyorum. Taktir Allahın bol bol dua et Allahım mucizelerimizi bize verdi sağlıkla kavuştursun 🙏🏻🤲🏻