merhabalar doktorum 14 haftalık ta cinsiyet tahmininde bulundu ben erken olduğunu düşündüm ama birde kafama takıldı erkek bebek erken belli eder diye biliyorum ama kız tahmini biraz şaşırttı beni çünkü kızlar çok geç gösteriyor sizin hangi haftada tahminler doğru çıktı acaba kiz. olup erken öğrenen varmidir