Mrv135 Kızlar son iki gündür falan hafif bir karın ağrım oluyor normal mi bu? Adetim çok ağrılı geçerdi benim şimdi de onun daha hafif hali gibi. Üşütmedim de.
kuzeymomsss Btlfth bende 3 4 gün sonra 26 haftalık olacağım karın ağrısından ziyade karnım çok acıyor sanki yırtılcak gibi acaba büyüdüğü için mi sizinde başınıza geldi mi acaba?
Btlfth Mrv135 daha çok yenisin canım ondan vücudun alışmaya çalışıyor rahim genişliyor ondan karın ağrısı yaşaman çok normal
Mrv135 Btlfth Evet ablam da ilk haftalarda karın ağrısı normal dedi. Çok sağolun içimi rahatlattiniz 🙏
kuzeymomsss Btlfth afedersin canım vajina ağrım da oluyor benim idrar testi yaptım enfeksiyon çıkmadı hani devamlı bir ağrısı olmuyor ama rahim büyüdüğü için mi oluyor anlayamadım 😕
Btlfth kuzeymomsss doğuma hazırlık için rahim kendini kasıp gevşetiyor ama siz yine de drunuza bildirin bu durumu
kuzeymomsss Btlfth çarşamba kontrolüm var kısmetse canım doktorum başka şehirde mesaj atsam da çok anlaşacağımızı düşünmüyorum sonuçta kontrol etmeden o da birşey diyemez bakalım inşallah normaldir😔