star3star merhaba.saçlarımı kestirmek istiyorum ama annem kestirme kestirilmez hamilelikte diyor.bana batıl inanç gibi geliyor ama araada kaldım
Seymaben star3star daha once 5-6 kisiyede ayni seyi demistim saçla kılla bebeğin ömrü kisalicak olsaydi hic birimizin bebegi doğmazdı duzenli olarak kaş bıyık aliyoruz genel temizligimizi yapiyoruz🙊ayrica ben sacimida kestiriyorum hic birsey olmaz hurafe tamamen
Gizemmela star3star bildiğim kadarıyla vücudumuzda değişiklikler olduğu için saçımızı hanileyken kestirdiğimizde bazen küsebiliyormuş mesela ben o yüzden kestirmiyorum zaten hassas saçlarım var her bişide dökülüyor bide bundan dolayı küsmesin diye. Tabi herkeste aynı olacak diye bi kaide yok
Tazebirannee star3star bende hurafe olduğunu biliyorum ama aylardır kestiremiyorum içim el vermiyo kaldı 1 ay bakalım 😕😌
Yasemincee Kuaförüm de geçen gün kesime gittim. 5 aylık olana kadar asla kesmem dedi. Bende tam 5 aylıktıö öyle kesti. Neden diye sordum. Bebeğin gelişimini durduruyor üzerine para versen yine kesmezdim dedi ama bilemiyorum tabi
Seymaben Yasemincee adi ustunde kuafor doktor degil gelisimini durdurmaz tam aksine yardimci bile olur saci besleyen yine vucudumuzdaki vitaminler vs falan saça gidicegine çocuğa gitsin o vitaminler falan boyle dusunmek lazim🙊🙊
Havvaa77 Saçma valla yaza denk geldi hamileliğim gittim kestirdim uzundu iyi ki de kestirmişim uğraşamazdım
Ysgl26 Valla dün kestirdim hatta o kadar bunaldım ki ara makas ta attırdım oh kafam hafifleyiverdi. Bunlar batık inanç. Çocuğun ömrü daha ana rahmine düşmeden bellidir. Doğumum temmuz ortasında olacak yine kestiririrm o zaman. Sıcakta hiç çekemem saç maç
star3star Ysgl26 benimde yaza denk geliyo neyse yeniyim ben daha haziran gibi kestiririm dediğiniz gibi yazın saçlarla uğraşılmaz