deletedmom204 NBanu ben batil inanc oldugunu dusunuyodum ama bi cok yasayan var . esimdede olmus kaynanam ciger ellemistim dedi
Aybebek NBanu ben elleyince değil sıçrayınca diye duymuştum ama herhangi bir bilimselliği yok hurafe bence
NBanu Aybebek elleyince değilde sanırım elledikten sonra o elle vücudunda nereye dokunursan bebekte de orda iz oluyormuş
muhteriz Bunun bilimsel tek açıklaması ciğerde fazlaca a vitamini bulunması ve fazla tüketilmesinin bebeğe yan etkisinin cilt dokularında görünmesi. Dokununca sıçrayınca veya az miktarda yiyince hiçbir şey olmaz. Benim bacağımda leke var annem de hamileyken ciğer doğradım bacağıma dokundum diyor ama inanmıyorum yine de yani