Merhaba kızlar 37 haftalık hamileyim vücudumu jiletle alıyorum ama o kadar az çıkıyo ki en son 3 ay önce almıştım hala vücudumda aşırı derecede tüy yok resmen tek tük var normalde hormonlardan dolayı artar derler benimki azaldı nedendir acaba sizde durumlar nasıl