Miray3040 7 aylık bebeğim var emzirirken çok acıyor emzirme sonrası sızlıyor yardım edin lütfen ne yapabilirim. Emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum
edatopcu27 Miray3040 mastit mi oldun acaba ya da süt kanalların mi tıkalı bı doktora git bence genel cerrahiye yara varsa lansinoh krem al o çok iyi diyorlar ayrıca emzirirken de çocuğa bı zararı olmuyor
35lavanta Miray3040 Sütü bırakmak için daha çooook erken azcık canın yandı diye bebeğinin en güzel şifa deposununu bedeninin temel taşlarını oluşturan şeyinimi kesiceksin? Biliyorum insanın canı tatlı ama onun sağlığı bence daha önemli olmalı.. Bir doktora git canım yada sağlık ocağına git sor önce destek al bakalım ne dicekler tamamiyle sağlıkla alakalı bir durum çıkar ozaman yapacak birşey yok kesersin ama tedavisi olabilcek bir şey için bu tarz kesin düşüncelere hemen girme bence ❤️
Miray3040 35lavanta. Ağlayarak emziriyorum pskilojim ciddi anlamda bozuldu. Emzirmeye korkar oldum. En kısa sürede gidicem umarım düzelir. Teşekkürler yorumlarınız icin
edatopcu27 Miray3040 çok geçmiş olsun bende aldım bakalım nasil olacak bilmiyorum hiç alternatifleri degerlendirmek bulundurmak lazım
35lavanta Miray3040 Rica ederim seni gayet iyi anlıyoeum kızım 7 aylıkken dişleri çıkmıştı çok kötü ısırıyodu kanıyodu hep bende ağlıyarak emzirdim hatta emme zamanı gelince allahım yardım et diye dua ederdim bayaa korka korka verirdim memeyi ama bu bir süreç doktora gidince en kısa sürede geçicek ve ozaman düzelince iyi ki memeden kesmedim diceksin bana güven ❤️
Miray3040 Bizimde 2. Çıkıyor şuan umarım düzelir. Teşekkür ederim yorumunuz için. ❤️ Yardımsever insanların hala var olduğunu bilmek hiç tanımadığı birine sanki yakın arkadaşıymış gibi yardım ettmeniz teşekkür edilesi bir davranış. İyi ki varsınız ❤️
35lavanta Miray3040 Sizde iyi ki varsınız annelik delilik ve bu deliliği anca birbirimize destek ola ola atlatabilriiz ❤️
Gizmo90 Gümüşün iyileştirici özelliği varmış bi araştırıp alın isterseniz. Ama mutlaka bi profesyonelden yardım alın belki başka bir problem vardır. Lahana sarıyorlar mastit gibi bir şeyse
Miray3040 edatopcu27 doktorum hamazinc isimli krem verdi çok iyi geldi emzirmeden önce temizlemek gerekiyormus
edatopcu27 Miray3040 çok teşekkürler bende alayım bulunsun zaten üç hafta sonra doğum var gerçi bugün gümüş kapak siparişi de verdim yeterki yara olmasin göğüs uçlarım