zeynepkk Kızlar gebeliğimi öğreneli 3 gün oluyor. 4 haftalıkmış ama karnımda hafif ağrı var sancı gibi değil ama arada yokluyor. Normal mi? Hiç yaşadınız mı? Yarın doktor kontrolüne gidiyorum,heyecan yaptım😣
FKHA zeynepkk o haftalarda çok sık oluyordu bende hatta rahim büyüyor bebek yerleşiyor diye seviniyordum 🤩🤩 12+4 üm artık nadir oluyor ara ara 😊
Htc_31 zeynepkk çok normal canım 4+2 yim bende hep bir sancı var karnımda belimde ben henüz hiç doktora gitmedim ama testte çıktı son adet tarihime göre öyle 7 haftada gitmeyi düşünüyorum hem kese hem kalp atışını duyayım diye bu arada 2.gebeliğim benim ilkide böyleydi
Kocak35 zeynepkk merhaba bende 4+5 im karın ağrısı oluyor tabi şiddeti az bi şekilde normal. Sadece kese gördük bizde kalp atışı vs yok 7.haftada tekrar gitmeyi düşünüyorum kalp atışı için. Hayırlısı olsun anneler hepimiz için.
Bhr_27 Htc_31 aynen benimde ilki öyleydi düşük yaptim bundan 1 buçuk ay önce şu an hamilesyim teksrar 5+4 işte ama karnım bugün hafif sancıları doktora da gitim geçenlerde sorun yok dedi ama korkuyorum nedense
MNursel zeynepkk 5+1 im uygulamaya göre ama geç döllenme olarak düşünüyorum . Neyse şuan benimde senin gibi ağrılarım oluyor canım . Genelde oturduğum yerden falan kalkarken sol kasığıma kramp giriyo. Adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu 2 gün önce kesildi .