Eeedaaa bende 19+2 yim . Belim çok ağrıyor hiç hareket etmiyorum ondan sa olabilir ama ne yapaam hemen yoruluyorum. Bide tat koku hassasiyeti geçmedi halaa . Tavuk et balık yiyemiyorum halaaaa ne zaman geçecek anlamıyorum . Herşey pis kokuyor. Göbeğim de top gibi oldu artık 😁 hareketlerini hissetmek çok tatlı oluyor. Ha bide kaşınıyor her yerim sinir bozucu çok . Bitli gibi 😃 vücudumda da kırmızı noktalar çıktı.