renginnnock benim nisanin oldugunda ablam daha yeni dogum yapmisti bebegi on gunluk olmamisti daha birazcik zorlandi bebek kalabalik falan pisman oldum keske ablami bukdar zor bi duruma koymasaydim cunku dogru duzgun benimle fotograf bile cekinemedi ama tarihi degistiremezdim elimde degildi umarim siz okadar zorluk yasamazsiniz erteleme imkaniniz varsa erteleyin diycem ama herkes ayni dusunmuyor olabilir umarim sorunsuz ve guzel geçer