Şuan 6+4 hamileyim.. 2-3 gündür griple uğraşıyorum acile gittik gebelikten dolayı sadece parol verebiliriz dediler. Gribimin bebeği etkilemesinden endişeleyorum. Bacaklarım ve belim çok ağrıyo gripten mi diye düşünüyorum yoksa bebeğe mi bişey oldu. Bir de gripten önce baya midem bulanıyodu şuan öyle bir bulantı yok ama doktor bulantı hapı vermişti çok kişiden fayda etmiyor diye duymuştum acaba bi bende mi faydası oldu yoksa farklı bişey mi var..fazla mı kasıyorum kendimi 😔
(6. Haftamızda kalp atışını duyduk)