Yaptırdık çok Şükür Rabbime sağlıklı. Ama sağlığında problem olsaydı zaten aldırmayı değil tedaviyi düşünürdük,erken teşhis 🥰 hiçbir zaman aklımızın köşesinde öyle bir şey olmadı 🙏 bunlar gerekli şeyler ,psikolojimiz bozulacak diye sağlığı tehlikeye atmayalım🥰🙏