Gul33 ya Haziran da doğum yapmışsınız bende inşallah Temmuz da doğum yapacağım nasipse, uzun kollu şeyler almamam söyleniyor Tekirdağ da yaşıyorum çok da sıcak oluyor evim, ama uyurken vs ne giydirebilirim nasıl yaparım hiç bilmiyorum. Uzun kollularını hep 3-6 ay baktım 1 tane kısa kollu takım aldım 1 tane de tulumlu takim aldım ama yorumlarda tulum yazlık yazıyordu o yüzden aldım nasıl yapsam hiç bilemedim yardımcı olur musunuz 🥺