prensessannesi22 bende 2 kez oldu farklı değil allah icat edenden allah razı olsun doktor yazdı kullandım aynı şikayet bi daha oldu üşüttüm sonra doktora gitmeden eczaneden aldım hemen içtim ama akşam içmedim ilacı aldıktan 4 saat sonra lavaboya gittim ve rahatladım gerçekten bidaha da olmadı zaten üşütmemeye dikkat ediyorum