Sevil34 37+3 hamileyim dünden beri düzensiz şekilde belim karnım kasıklarım adet olacakmışım gibi ağrıyor nst de sancım çıkmadı doktorum 1 cm açıklığım olduğunu söylemişti ama böyle sıklıkla agrılarım olması normal mi?
burcuali38 Sevil34 benim sancımda adet sancısı gibi hafif hafif belimden başlamıştı sonra birazda kasıklarıma vuruyordu yani sancıların gerçek sancı olabilir yinede kontrol amaçlı bi acile git istersen sen haftanda erken değil belki geliyordur bebiş 😍
Sevil34 burcuali38 dün akşam gittim bağlandım nstye ama sancı çıkmadı geri geldim ama ara ara vuruyor adet agrısı gibi siz öyle olduktan ne kadar süre sonra doğurdunuz
burcuali38 Sevil34 benim gündüz 2 gibi başlamıştı hafiften adet sancısı gibiydi diğer gün akşama doğru 5te doğum yaptım