Ipekgulll Kızlar 30+3 deyim göbek deliğimin sağ yan tarafı kiçük bir bölüm ağrı yapıyor kalkamıyorum oturamıyorum kaç saattir böyle bu durumu yaşayan var mı
Mrsde Ipekgulll valla ben 24uncu haftamdayim benimde oluyorr ama doktor bana karnin buyudugu icin demisti bilmiyorum sizinkide öylemi. Göbbek deligimin sol hemen dibi 3.4 parmak kadar biryer asiri sekilde aciyordu hareket bile edemiyorum acidan bazen 🤷♀️
nuriyedemir Ipekgulll bende olmuştu 16 haftalıkken gaz sıkışması dedi doktor bana günde bi kere maden suyu iç çok iyi geliyor
Nazlierdemir Ipekgulll bnde demin sordum böyle bişey yaşayan var mı diye bende 31 haftaligim benm de aynı sanki içerden bıçakla kesikler atıyorlar gibi
Ipekgulll Mrsde evet benimde öyle genelde gaz sancısı yapıyor ya ama saatlerdir geçmedi şuan hafifledi biraz
Ipekgulll Mrsde yok canım gitmedim hala hafiften ağrıyor sonra geçiyor sonra tekrwr anlamadım ki normaldir deyip oturuyorum bebek hareket ettiği için :(
Rzgrmrv59 Ipekgulll aynısını bugün doktoruma sordum göbek deliğimin sağ tarafında günlerdir dehset bir agrı var dedim normal bebek büyüyor karnını içerden kesiyorlar gibi agrı olur dedi
Mrsde Ipekgulll ya sancidanda olablir ama bana doktorum karnin gernesiyor artik bebekde buyuyor kemiklesiyor o yuzden olur boyle agri sanci aci demisti ama senin ki oylemidir bilemem 🥰 sen genede bebisinin hareketlerini kontrol et 🥰
Ipekgulll Nazlierdemir evet dik durunca yada hareket ettikçe artıyor sanki çocuk tutup içerden çekiyo gibi :)
KuzeyBabysMom Rzgrmrv59 şuan aynı şekilde o acıyı yaşıyorum içimden bir şeyler kopmuş gibi göbek deliğimin solunda hemen 29 haftalığım. karantina da olduğum için doktora da gidemiyorum inşallah bişey yoktur