Estrella ilk gebeliğimde her ay 2 kez enfeksiyon oluyordu o zaman ayda 2 kez içtiğim oluyordu. Çünkü enfeksiyon ilerlerse antibiyotik başlamak zorunda kalırız, ayrıca enfeksiyonun da ilaçtan daha fazla zararı olur bebeğe demişti doktorum. Çok şükür kızım sağlıkla doğdu. Bu hamileliğim de ise 7 ayda toplam 5 kez enfeksiyon oldum ve hepsinde içtim. Artık ağrım geçmiyorsa idrar da yanma varsa direk eczaneden alıp içiyorum