Kizlar oglum suan 7 haftalik. Ben sünnetini 3 aylikken yaptirmak istiyordum ama esim temmuzda türkiyede yaptiralim diyor. Oglum ozaman 7 aylik oluyor bir sorun olurmu acaba dönmeye emeklemeye falan baslar herhalde o ara?
Birde türkiyede nasil oluyor bu sürec? Bilen varmi