29 ocak cuma günü rutin kontrole gittik ve nst de sancım çıktı (ben hiç hissetmiyorum bu arada) doktorum sonucu görünce bana bi serum yazdı, acilde serum takındım. Tekrar nst çekindim ve doktorum ağrımın geçtiğini ama her ihtimale karşı bi nst daha çekinmemi istedi ama mesai bitmişti, doğumhanenin nst sine bağlandım. E tabi mesai bittiği için benim doktorum da çıkmıştı kadın doğum acil doktoru nst sonucuma baktı ve ebeyi beni tuşe etmesi için yönlendirdi. Doktor eşimi de içeri çağırıp ikimizle de açıkca konuştu bu arada ilçe devlet hastanesindeyiz, benim 3 cm açılmam olduğunu doğumun başladığını ancak mesai bittiği için çocuk doktoru olmadığını bebeğin erken geldiğini doğumdan sonra bi sorun olduğunda merkeze sevk etmek zorunda olduğunu ve bunun için imza atmamız gerektiğini söyledi eşim o şaşkınlıkla hiç bişey anlamamıştı ben de ağlıyordum panikten.. Hemen çıktık eve uğrayıp eşyalarımızı aldık (neyse ki her şey hazırdı) şehir hastanesine gittik vardığımızda saat 18:30 19:00 arasıydı, hemen acilden giriş yapıp muayene oldum ve açılmam 5cm olmuştu. Doğumun o gün olacağını hala kabullenememiştim panik halindeydim doktorum 36 hafta bi sorun olmaz sakin ol 2 saat yürü tekrar gel hastaneden ayrılma dedi. Koridorda 2 saat yürüdüm sürekli su içtim tekrar muayeneye girdim açılma 5cm di ilerleme olmamıştı. 00:30a kadar yürü tekrar gel dedi. Koridorda yürümeye devam ettim bu arada karnım hafif hafif sertleşmeye başlamıştı. 00:30da tekrar muayene oldum 6cm olmuştu beni artık doğum salonuna alacaklarını söylediler yatışım yapıldı, nst ye bağlı yattım bu benim için zor oldu hareket etmek rahatlatıyodu. Sanırım 2:30 gibi suyumu açtılar küçük örgü şişi gibi bir şey kullandı bunun için ve hiç acı hissetmedim kızlar. Daha sonra tabi sancıları hissetmeye başladım artık. Saat 4 gibi şiddetlenmeye başladı ve 5dk da bir geliyodu düzenli nefesle karşıladım sancıları sancı geçtiğinde gözlerimi kapatıp dinlendim. Yarım saat sonra bebeğimin başını gördüklerini sancı geldiğinde ıkınmam gerektiğini söylediler saat 4:30du. Saat 5 oldu açılmam 10cm e ulaşmıştı ebeler etrafıma toplandı kızım artık geliyordu ben söylediklerini yapmaya çalışıyordum nefes al ve kesintisiz morarana kadar ıkın tek yapmam gereken buydu ve sonunda bebeğime kavuşacaktım ben ıkındım onlarda karnıma baskı yaparak beni desteklediler saat tam 5:15de kızım doğdu tüm sancılarım geçti🌸😇🎀
İlk doğumum buna rağmen her şey çok hızlı ve güzel ilerledi, meleğim sağlıklıydı kuveze falan alınmadı yani
Dikişim var atarken uyuşturuyolar hissetmiyorsunuz sonrasında parol kullandım ağrı olmadı hafif sızlama oldu bunlar dışında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Uzun oldu tamamını okuyanlar hakkını helal etsin 🙏🏻 kendinizi korkmaya değil miniğinize odaklayın kendinize inanın her şey çok güzel olacak Allahın izniyle🤱🏻🎀