reyazvuz Karairem001 iki kan testinizi de aynı yerde mi verdiniz acaba. Benim salı günü 138 çıktı sağlık lcagin da verdiğim Cuma günü farklı bı tip merkezinde verdim bir gün sonra çıktı sonucu 0.100. Yanlış falan diyeni dusunuyoruma rtik
Sevilayozdemir reyazvuz bu kadar hızlı düşmez bence bir daha kan verin ya dussede yavaş yavaş düşer diye düşündüm
reyazvuz Sevilayozdemir bende öyle düşündüm. Bı yandan da için içimi yiyor. Sağlık ocağı yanlış yapamaz diye düşünüyorum. Ama sonradan verdiğim sıradan bı tip merkezi. Tekrar vericem yarin
Sevilayozdemir reyazvuz sonuç ne oldu verdin mi kan inslallah hayırlı haberdir ❤️ yoksada üzülme umudumuz hala var ❤️
reyazvuz Sevilayozdemir hayır ya Aklimdasjniz haber vericem size. Özel polikliniğe gidiyosun ben muayeneye o yüzden gecikti biraz heralde