Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık doğduğundan beri hep yarım kundak sararak uyutuyoruz artık büyüyor ve napıp edip ellerini dışarı çıkarıyor direk yüzüne gözüne saldırıyor vuruyor resmen. Uyku tulumu aldım kullanamadım çünkü kolları serbest olunca direk sallayıp kendini uyandırıyor ne zaman alışır acaba nasıl geçer yaşayan var mı?