Tubabora Sevdhusna evet öyle ben 30 haziranda leke gördüm 3 temmuzda oldum arada çok fark yok leke gelen gine göre hesaplıyorlar heralde
Sevdhusna Tubabora başlangıç 30 haziran dır yanlış miyim bazen birden gelir benimde bazen leke ile başlar yanlsimz varsa lütfen düzeltsinler arkadaşlar
Zeyneptoprak Tubabora tuvaletini yapmadan sıkışık olarak gidersen daha rahat görünür bebiş kalp atışıda aynı şekilde içinide rahat tut 8. Haftada duyduk biz