Ciko8181 Arkadaşlar 13 haftalık oldu ikizlerim buqun Çok fazla kanamam oldu hemen hastaneye gittim bebeler iyiler doktorum iğne filan verdi dinlenmemi söyledi. Ben çok korkuyorum bişey olmasından başına böyle bı durum gelen varmı?
Htc14 Ciko8181 canım çok geçmiş olsun 🙏 bende ikiz gebeyim ama çok şükür başıma böyle bişey gelmedi. Sen kendini zorladin mi neden kaynaklandi ki kanaman doktorun bişey söyledi mi bununla ilgili
TazeAnne06 Ciko8181 merhaba ben de 7. Haftamda ve 9. Haftamda yaşadım ama aşırı bi kanamam olmadı çok şükür. Biz eşimin kan grubunu negatif biliyoduk. 2. Kez kanama yaşayınca doktor emin misiniz bence kan grubuna bakalım dedi ve meğer kan uyuşmazlığı varmış hemen iğnesini oldum. Kanama bu yüzden de olabiliyormuş siz kan gruplarınızdan emin misiniz ?
Ciko8181 @Htc14 Doktorum hastaydı çok icimi rahatlatmadi açıkçası konuşmaları. İkiz gebelikte olur dedi yatman lazm sadece tuvalete kalk dedi. İğne filan verdi işte .napicam bilmiyorum 3 yaşında oğlum var yatip dinlenmem çok zor.
Htc14 Ciko8181 o zaman sen dinlenebildigin kadar dinlenmene bak oğlunla zor ama artık idare edeceksin en azından ilk ayları geçene kadar biraz dikkat et bişey olmaz Allah’ın izniyle 🙏
Ciko8181 TazeAnne06 Eşimin kan grubunu bilmiyorum bile 🙈 Hemen ogrenicem. İğneler ve progestanla benimde durdu şuanda ama yinede insan korkuyo ya