Deranmiran Kızlar selam. Bu sabah nst de sancım çıktı. Ama ben bişey hissetmiyorum. Pazartesiye sezeryan günü verdi doktor ama muhtemelen haftasonu gelirsin dedi. Böyle olup kaç gün ya da saat sonra sancınız başladı?