Zeynepmuammer Kızlar ellerim parmaklarım ve bileğim sanki kırık gibi sürekli agrıyor uyuşuyor doktorlara diyorum hamilelikle alakalı diyor ama dayanacak gibi bir acı değil uykudan uyandırıyor bu ağrılar beni sizde de böyle olan varmı yaklaşık bir aydır böyle
Sarperinannesi Zeynepmuammer bende de 2-3 aydır aynı durum var dr um b12 verdi sabah akşam içmediğimde ölüyorum zannediyorum -karpal tunel sendromu- dr gittiğinizde bir danışın isterseniz
Elifelik Zeynepmuammer benimde son 15 günün ama 3 aydır çekiyorum magnezyum ananasla ve bileklikte ağrısı biraz hafifledi
Sukranerolkaradag Zeynepmuammer Benim de aynı sorun var tüm eklemlerim ağrıyor ödemden dolayı bu ağrılar.Ellerim uyuşuyor, ayaktayken bir anda dizlerim boşalacskmış gibi oluyor. 14 günüm kaldı 🙏🏼şükür ki.
Neslisss Benimde bi kaç haftadır ellerim ve ayaklarım aniden uyuşuyor ağrı yokta bende sebebini merak ediyorum kontrolde doktoruna sormak istiyorum hamilelik ile alakalı mi başka bişey mi var
OzgeOksuz90 Zeynepmuammer bende aynı şekildeyim. Ciddi ciddi agrıma uyanıp masaj yapıyorum kendime,geçmezse aglıyorum çocuklar gibi inan.
Elifelik Zeynepmuammer bir ihtimal doğumdan sonra kalabiliyormuş ortopediye gityim drumda onayladı haladaha kullanıyorum
Zeynepmuammer Sukranerolkaradag Benim de son 14gün canım artık heryerim ağrımaya başladı son bir aydır ağlamak istiyorum hayırlısı ile artık doğsun istıyorum😔😇sizde sağlıkla alın inşallah kucağınıza bebişinizi
Sukranerolkaradag Zeynepmuammer ya evet bir an önce doğsa. Ablamla aramızda sadece 5 gün vardı. Sözde ilk ben doğuracaktım. Dün bir anda bebek sürpriz yaptı geldi ben öyle gün sayıyorum 😕
sarya21 Zeynepmuammer Magnezyum kullaniyormusunuz? Kullanırsanız azalıyor ağrılar ama suya atilan çok etkili değil hap olan daha etkili onu devlet karşılaşmıyor ama benim kamplarım bayağı bayağı azaldı
Slalaylay Zeynepmuammer benim de öyle uykudan uyandırmıyor ama kalktığımda parmaklarımı büksem açamıyorum bişey doğrasam bileğim kopuyor sanki ağrıdan doktor normal dedi 😪 37. Haftadayım
DamlaatanPardn Zeynepmuammer benimde öyle.. tuzu tamamen kesip günde 2şişe madensuyu ve magnezyum takviyesi iyi geliyor